Despres de molts anys jugant el putt de dretà, he decidit canviar al meu canto natural ja que soc esquerra.
Algu te algun putt per esquerra en bon estat per vendre?









Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 1 invitado